شرایط برگشت کالا
کلیه کالاهای فروشگاهی مجموعه تویز شاپ به استنثاء عروسکهای پولیشی و کالاهای تست شده تا ۷ روز در صورت عدم استفاده از کالا قابل تعویض میباشند.
کالاهایی مورد ارزیابی برگشت قرار خواهند گرفت که شرایط زیر برای آنها برقرار باشد :
1-کالا باید در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه فاکتور فروش و کلیه ملحقات از قبیل راهنمای استفاده، کابلها، باطری و سایر به تویز شاپ بازگردانده شود.
2-برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
3-استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
4-اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد باید حداکثر تا ۲۴ ساعت از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری به مجموعه تویز شاپ اطلاع داده شود.
5-در صورت عدم رضایت مشتری از خرید خود برای کالاهای بدون مشکل درکارایی و ظاهر آن، هزینه های ارسال کالا و برگشت آن بر عهده مشتری می باشد و در هنگام واریز وجه ، هزینه ها از مبلغ واریزی مشتری کسر و مابقی به حساب ایشان واریز میگردد.
تضمین کیفیت
کلیه اجناس الکترونیکی، رباتیک و مکانیکی قبل از ارسال با دقت بررسی می گردند و در بسته بندی تویز شاپ و با برگه تایید بررسی ارسال میگردند.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است (تمامی مرسوله ها از طریق شرکت تیپاکس و ماهکس بر مبنای ارزش محموله بیمه میگردند و جبران خسارت به عهده شرکت حمل کننده است )
شرایط بازگشت در اثر آسیب دیدگی
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد. آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش تویز شاپ اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش تویز شاپ ارسال شود.
در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به تویز شاپ بازگردانده شود.
در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند. هرگونه درخواستی از طرف مشتری تنها پس از تایید و اعلام نظر کارشناسان تویز شاپ و کارشناسان شرکت تامین کننده قابل پیگیری خواهد بود
در صورت تایید نقص کالا توسط واحد خدمات پس از فروش مشتری میتواند نسبت به تعویض کالای برگشتی با کالای دیگر و یا انصراف از خرید اقدام نماید .
در صورت انصراف خرید مشتری وجه پرداختی توسط مشتری طی یک روز کاری به حساب کارت خریدار واریز گشته و از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.