شما میتوانید
1. وارد پروفایل خود شوید و درخواست مرجوعی خود را ثبت نمایید
2-به قسمت تماس با ما مراجعه و درخواست خود را اعلام نمایید.
موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دستهبندی زیر انتخاب کنید
شما میتوانید
1. وارد پروفایل خود شوید و درخواست مرجوعی خود را ثبت نمایید
2-به قسمت تماس با ما مراجعه و درخواست خود را اعلام نمایید.
7 روز ضمانت بازگشت کالا در این روش نیز وجود دارد. برای مرجوع کردن این اقلام لازم است تا درخواست مرجوعی خود را به صورت آنلاین از طریق حساب کاربری تان ثبت نمائید. هماهنگی دریافت کالای شما پس از بررسی و تائید توسط واحد خدمات پس از فروش تویز شاپ ، از طریق پیامک اطلاع […]
مشاهده توضحیات تکمیلیشما میتوانید 1. وارد پروفایل خود شوید و درخواست مرجوعی خود را ثبت نمایید 2-به قسمت تماس با ما مراجعه و درخواست خود را اعلام نمایید.
مشاهده توضحیات تکمیلیتویز شاپ برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت شماره سفارش یا همان کد DKC این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید. برای این منظور لازمه قبل از تماس با تویز شاپ ، از طریق آخرین پیامکی که زمان خرید برای شما ارسال شده ،کد […]
مشاهده توضحیات تکمیلیدر حال حاضر امکان سفارش به صورت اقساطی در تویز شاپ امکان پذیر نمیباشد .
مشاهده توضحیات تکمیلی1. با وارد کردن ایمیل یا شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید. 2. روی گزینه “مشاهده حساب کاربری” کلیک کرده و در صفحه”اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی” کلیک کنید. 3. با کلیک روی” قلم ” میتوانید اطلاعات مد نظر خود را ویرایش کنید
مشاهده توضحیات تکمیلی1. در وب سایت روی گزینه “ورود به حساب کاربری” کلیک کنید. 2 .شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد نمایید . 3. کد فعالسازی برای شماره همراه شما پیامک میشود، پس از وارد کردن کد تایید ثبت نام انجام می شود. 4. سپس روی گزینه تکمیل حساب کاربری کلیک و اطلاعات خود را تکمیل […]
مشاهده توضحیات تکمیلی